piątek, 21 października 2011

Miałam tyle marzeń,To wszystko stracone
Zrobiłeś dużo rzeczy, które nie są wybaczone
moje serce krwawi, gdy myśli wciąż o Tobie
Staram się zapomnieć , Lecz cały czas to robię
nieraz mnie Skłamałeś, Myślałeś , że się nie dowiem
Byłeś pewien, że twój kumpel nic nie powie
Starałam się wybaczyć i żyć dalej w kłamstwie
nie mówiąc już , że wiem ,choć to było jasne
Jak zawsze Miałeś dobra minę do zlej gry
słodka mina, słodkie oczka , lecz to nie byłeś ty
To była zwykła maska, żeby się obronić
miłe słowa, chciałeś mnie po prostu zwodzić
żebym nie odchodziła, bo mówiłeś że się zmienisz
Bym myślałam, że w końcu mnie docenisz
ale to była bujda ,tak jak każde Twoje słowo
teraz chcę się zmienić i ułożyć świat na nowo.Postanowiłam odejść, i za pomnieć już o tobie

Lecz te wszystkie wspomnienia , siedzą w mojej głowie
Wszystko co mnie otacza, Przypomina mi chwile
Dużo złych wspomnień, które wymazują miłe
W Mielnie, widziałam uśmiech na twojej twarzy ,
ciepłe słońce , zimna woda i my dwoje na plaży
Tak bardzo zakochani, widzieliśmy tylko siebie
może to prosty rym ,ale czułam się jak w niebie
cudny zachód słońca, spacer i to piękne morze
Powrót przez ciemny las, było jak w horrorze
Bardzo się bałam, lecz to było przeznaczenie
w twoich silnych ramionach odnalazłam ukojenie
Potrafiłeś mnie rozśmieszyć , gdy byłam smutna
bo czasem na tej ziemi, rzeczywistość jest okrutna,
z każdym dniem coraz bardziej, ciebie kochałam
Chociaż się nie starałeś, to i tak cie doceniałam.
teraz sie zastanawiam, czy dobrze zrobiłam
Że skreśliłam nasze życie i cie zostawiłam,
czasem ból jest tak wielki ,że spadnie gorzka łza
Wtedy czuje gniew, i na siebie jestem zła
Gdy cie widzę to nie mogę, się powstrzymać
Żeby cie przytulić, i powiedzieć" wybacz"
walczę sama ze sobą, bo nie wiem co jest lepsze
Zycie z tobą , czy pisanie smutkiem wiersze
chce wybrać ciebie, tylko nie wiem czy podołam
Ufać ci bez granic, chyba już nie zdołam
Ale będę się starać, odbudować to co było
Potrzebuje twej pomocy,by się ułożyło
Wystarczy tylko dac coś wiecej od siebie,
a w nagrodę razem odnajdziemy ukojenie,
a gdy będzie w naszym związku znowu źle,
to posłuchaj  i po prosty przytul się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz