piątek, 21 października 2011

DZIĘKUJĘ ! :*********


Uwielbiam chwile z Tobą spędzone,
Tęsknię, gdy Cię nie ma,
Dzięki Tobie me życie radością jest wypełnione,
Piękna jest przyjaźń ...
Jesteś Moją Prawdziwą Przyjaciółką ,
dziś mogę już to powiedzieć..
Nie zostawiłaś mnie , gdy inni odeszli ,
Nie zostawiłaś , gdy płakałam..
Nie zostawiłaś , gdy potrzebowałam...
Przyjaźń to nie tylko słowa,
Spotkanie albo rozmowa.
To nie kolega na dwa miesiące,
Z przyjaźnią żyje się do końca.
Każdy powinien mieć przyjaciela,
Który go w trudnych chwilach wspiera!
Daleko, gdzieś tam...
Przyjaciół prawdziwych mam.
Gdziekolwiek jestem, cokolwiek robię
przypominam ich sobie.
I choć jesteś za górą i rzeką...
Ja pamiętam o Tobie choć jestem daleko.. :)

Edyta,Dominika,Klaudia,Werciaa<33333333333;************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz