niedziela, 5 lutego 2012

' Jestem wolna - polecam to uczucie. '

ac18104bea5f69382998f31.jpeg
1. Miłość polega na poznaniu kogoś tak bardzo, że staje się częścią Ciebie, że chcesz dzielić z Nim każdą wolną chwilę, że wolałbyś sam umrzeć niż patrzeć na Jego śmierć.

2. Zrań mnie prawdą..ale nigdy nie pocieszaj kłamstwem.

3. Weź się chłopcze w garść, bo mężczyzny potrzebuję

4. Teraz gdy mnie widzisz oczy odwracasz. A kiedyś zatracałeś się w naszych pocałunkach.

5. Byłeś moją nadzieją stałeś się przekleństwem.

6. Tyle ton miłości w sercu, że aż ciężko oddychać.

7. Była silna, ale w tym starciu to emocje były górą...

8. Moje serce nie jest z tworzywa sztucznego i to nie jest zabawka, więc ogarnij się bo mi je łamiesz.

9. Przyszła jesień, wraz z nią tysiące złamanych serc, miliardy łez i setki nieprzespanych nocy.

10. Zawsze bądź taki sam, chociaż wszystko płynie wokół nas, zawsze bądź, trzymaj ster i nie pozwól by skończyło się.

11. A jeżeli pokochasz dupka to pamiętaj o konsekwencjach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz