niedziela, 9 października 2011

Moje Życie ! Moja Sprawa !

Mówiłam:
Nie mów do mnie "moja",
Nie mów, że mnie kochasz,
Że nigdy nie odejdziesz.
I co? Miałam rację,
- odszedłeś.
Odziwo wcale mi Ciebie nie brakuje,
Nie myślę, nie tęsknię, nie rozpamiętuję,
Ciebie już nie ma,
I tak jest mi dobrze,
Poradzę sobie sama,
Nie będę szła na oślep.
Moje życie - moja sprawa,
A Ty się w nie nie wtrącaj,
Nie masz prawa!
Nie mów mi co dobre, a co złe,
Myślisz, że czynisz dobrze?
Ty też robisz źle!
Popatrz na mnie, widzisz co zrobiłeś?
A mówiłeś, że beze mnie nie przeżyjesz!
Myliłeś się!
Moja życie - moja sprawa,
Czy je wygram?
Czas pokaże,
Z Tobą, czy bez Ciebie. .
. . I tak sobie poradzę.





Znowu będziesz starał się zawładnąć mym sercem,
lecz prawda taka Skarbie jest, że ja nie chcę już Kochać Cię nigdy więcej...
Owszem płakałam,
Kochałam i
Cierpiałam,
Lecz teraz już nie chcę jesteś w życiu mym powietrzem




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz