niedziela, 9 października 2011

Jestem jaka jestem i nikt tego nie zmieni!


Jestem tym, kim wielu być tylko marzy, Jestem tym, 

kim wielu się być nie odważy. Jestem tym, kto z 

podniesioną głową życia rzeką płynie. Jestem tym, 

kim każdy człowiek chce i być powinien. Chcesz 

wiedzieć kim jestem? Jestem zwykłą, jednocześnie 

niezwykłą osobą. Tajemnica tkwi w tym, że Jestem 

po prostu sobą. Jestem granicą między szaleństwem 

a rozsądkiem między fantazją a strachem między 

energią i niebytem między pięknem i odrzuceniem 

granicą jestem pragnień, tak cienką, że nie do 

przekroczenia, krawędzią jestem odwagi, tak ostry, 

że strach... ciszą jestem tak cichą, że w uszach 

huczy, dźwiękiem na granicy słyszalności... dla 

Ciebie światełkiem w ciemności...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz