sobota, 31 marca 2012

Obiecaj, że bez względu na wszystko nie poddasz się. Obiecaj.

To że ,,często'' prawie codzieniie albo co 2 dzień płaczę to nie oznacza że jestem słaba , mi poprostu bardzo zależy i za bardzo kocham go . I dlatego płaczę popimo tego że mnie rani , krzywdzi i oszukuje . -,- moze powinnam inaczej zrobić .. ale nie umiem za mocno Kocham Go i to się liczy , nic inne się dla mnie juz nie liczy , wolębyć szczęśliwa przez tą godzinę , parę minut gdy z nim jestem niż załować ze go zostawiłam . może jestem dziwna , inna , ale mnie poprostu trzeba zrozumieć , za dużo już się  w swoim życiu wycierpialam z powodu nieszczęśliwej miłość , związku który   i tak zawsze kończył sie tak samo , ,,zerwaniem'' przyznaję sie do tego niekiedy nie wiem co mam robić , mam totalny mętlik w głowie to robię tak włączam muzykę ona zawsze mnie rozumie i uspokaja , rozmawiam z przyjaciołkami albo siostrą i słucham tego co mi serce podpowiada , to mi przeważnie zawsze pomaga .No coż takie życie trzeba cierpieć jeśli chcę się być chodź przez chwilę szczęśliwym.Wiem co to jest miłość i przyjaźń , umiem doskonale odróżnić fałszywych ludzi od prawdziwych przyjaciół , życie nauczyło mnie że warto być sobą , trzeba przecież traktować ludzi tak jak oni nas traktują i to się liczy , trzeba pokazać że jest się slinym i nigdy się nie poddamy .W moim życiu pojawiło się kilka fałszywych przyjacioł , którzy niby byli tymi prawdziwi a przyszło co do czego to się okazało , czas zawsze pokaże na kogo można liczyć a na kogo nie , dla tych fałszywch zawsze nasze szczęście będzie czymś czy będą chcieli zniszczyć  a nasza porażka będzie dla nich szczęściem , a prawdziwi zawszę będą z nami i popimo tego co będzie i czy będziemy szcześliwi i nie . zaawsze nam pomogą .dziękuję tym co byli zawszę zemną i tym co są pierdole tych co się odwrócili ! :** Doma , Asia , Klaudia , Sandra , Weronika , Patryk , Michał : ***** DZIĘKUJĘ <3

By Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz