piątek, 27 stycznia 2012

Nie potrafiłam Cię docenić, gdy byłeś blisko,
łączyło Nas tak mało, a dzieliło wszystko.
męczące kłótnie, ciągłe kłamstwa, awantury,
co dzień dzieliły Nas coraz większe mury.
z każdym dniem czułam, że to nie Ty,
ten o którym co dzień miałam piękne sny,
to nie w tym chłopaku się zakochałam,
to nie te oczy, które tak dobrze znałam.
nie wiedziałam co się z Nami tak naprawdę stało!?
dlaczego Nasze życie w proch się rozsypało?
przecież na początku było tak kolorowo,
'KOCHAM' to Twoje ulubione słowo.
teraz wiem, że musiałam od Ciebie odejść.
bo co miałam zrobić by temu zapobiec?
spakowałam rzeczy i poszłam w siną dal,
została tylko cicha pustka, gniew i wielki żal.
 dopiero wtedy, gdy naprawdę Cię straciłam,
zrozumiałam, że to wszystko źle zrobiłam.
popełniłam błąd, zamiast usiąść, porozmawiać
ja trzasnęłam drzwiami by za nimi płakać.
gdy wróciłam już do domu i opadło to napięcie,
zobaczyłam na pulpicie Nasze wspólne zdjęcie.
byliśmy tam szczęśliwi jak nikt inny.
lecz powiedz mi proszę kto jest teraz winny?
w takich chwilach nie da się powstrzymać łez,
teraz nadszedł Naszej wspólnej drogi kres.
Kocham Cię do dziś lecz Ty nie chcesz mnie znać,
tak łatwo jest coś zniszczyć jednego dnia.
myślałam, że zapomnę i nie będę tęsknić,
lecz to jest bardzo ciężkie by przestać wierzyć,
że Nasz związek był jak najtwardszy diament,
a w jednej chwili pokruszył się jak zwykły kamień.

Lales.Tylko Ciebie chcę . tekst.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz