czwartek, 29 grudnia 2011

: Wiesz kiedy przypomnisz sobie o mojej osobie? Kiedy będzie Ci w życiu cholernie źle, kiedy kolejny raz ktoś kopnie Cię w dupę, kiedy wszyscy będą przeciw Tobie i znów staniesz się ofiarą własnych marzeń prowadzących donikąd. Wtedy napiszesz do mnie a wszystko po to, ponieważ będziesz potrzebował rozmowy, mojego głosu który dawniej był dla Ciebie zajebisty, będziesz potrzebował bym znów powiedziała "Przecież Ty jesteś cudowny! Naprawdę nie wiem czemu los traktuje Cię aż tak źle." Będziesz potrzebował abym z Tobą porozmawiała, a ja? potraktuję Cię tak jak Ty mnie, przez te dni w których nieustannie płakałam i nawet moje przyjaciółki sobie ze mną nie radziły... ("ile dałbym by zapomnieć Cię" ♫♪♫- tak przy tym płakałam najbardziej...) ale teraz już jestem silniejsza. Nie będę Ci odpisywać dzień, po czym napiszę "kim jesteś?". Chociaż nie miałabym chyba serca Cię tak potraktować, pomimo tych wszystkich krzywd jakie mi wyrządziłeś...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz