wtorek, 11 października 2011

`za bardzo wrażliwa, za mało twarda, dziecinnie naiwna głupio uparta .

Siedząc z tobą na schodach przed mojim domem zrozumiałam dwie rzeczy : po pierwsze - nie umiesz wybierać normalnych miejsc na radndki , i podrugie - że cię kocham świrusie ♥

Tsaa, wszystko jest okey, nic mi nie jest będzie inny. Tłumaczenie : Jeszcze się pytasz, czuję się okropnie nie mogę powstrzymać łez, kocham Go zawsze tylko On.

Nawet jak byś mnie Ty sam pocieszał, to nic nie pomorze łzy same lecą z oczu nic na to nie poradzę nawet jak bym chciała.

.Pamiętam ten dzień kiedy opowiedziała mi o tym, że zapomni, że jej się uda. Ta pewność siebie w jej oczach, naprawdę w to wierzyła. Szukając zagubionej siły w ramionach innego, zapominała, że jest tylko małą dziewczynką, która nie zapomina, bo dzieci zawsze pamiętają. Robił dokładnie to samo, zagubiony mały chłopiec, poszukujący szczęścia tam gdzie go nie ma. Zapomnieli, że to siebie szukają. Pokonał ich strach przed szczerością, bo skąd brać siłę gdy są osobno?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz