niedziela, 16 października 2011

.wariatka bo inna niż Ty? Uwierz dobrze mi z tym... wolę swoją unikalność niż Twoją ulegalność


Bo ważne aby mieć pewne mniemanie o sobie... znać swoją wartość i bronić jej... chronić ją, nie pozwolić aby inni ją zniszczyli... udaremniać te próby... określić własny system wartości... dla każdego jest on inny... a w to co wierzymy, to co kochamy... o to możemy walczyć a siła sama się znajdzie... mówisz „jesteś inna” a ja odpowiadam wyjątkowa... nie muszę być taka jak wszyscy... nie chcę być kserokopią, chcę być oryginałem a nawet nie oryginałem a unikatem... możesz patrzeć, podziwiać ale nie pozwolę Ci mnie zniszczyć ani nawet uszkodzić... dobrze mi ze sobą... cieszę się, że mogę to powiedzieć z całą szczerością serca... i mimo, że są czasem gorsze chwile, bilans wychodzi mi na plus...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz