czwartek, 29 września 2011

:)

Teraz kilka słów o mniee :


Kiedyś Byłam inna nieśmiała nie umiałam o nic walczyć poprostu byłam taką małą bezbronną dziewczynką może dlatego że nie wiedziałam co to prawdziwe życie ? Nigdy  nie miałam swojego zdania . Zawsze się bałam otworzyć usta... nie wiem nie poznaję sama siebie . Ale wiem że to życie , lata i ludzie mnie zmienili  nawet jest  mi  z tym dobrze . Poprostu teraz wiem czego chcę .. niekiedy to bardzo boli ta cholerna bezradność ...niekiedy nie ogarniam samej siebie niee wiem czemu . Jeste osobą któta zbyt szybko sie przywiązuje do ludzi i moze to jest ta moją waada? nie wiem . Może popełniłam wiele błędów , popełniam i będę pomełniać ale przecież człowiek uczy się na błedach . Kiedyś miałam taki nawyk aby się ciąć poprostu ciąć cyrklem ... wiem głupie to było moze myślićie ze jestem wariatką ale to mi pomagało naprawdę, założyłam tego bloga ponieważ chciałam sie podzielić  z wami moimi wspomnieniami , uczuciami ... idt. . Ale wiem teraz ze to było głupiee ...;/ Nie potrzebnie to robiłam , ale czego sie nei robi  z miłości. Wiem to po sobie kiedy dziewczyna sobie nie radzi ,  a nie ma wsparcia to sama chce sobię pomoć .To był najgłupszy mój sposób ale wiem że już  nigdy nie będę robić sobie krzywdy , bo to jest ogromny ból ;(...ale teraz dzięki Edycie <3 ;* Klaudi <3 ;* Wercii<3 ;*Dominice <3 ;**Kamilowi <3 ;* .Oni zawszę są zemną wspierają , pomagają .
Dziękuję Bogu tym że są  a walę tych którzy sie odwrócili. Jeśli przyjaciel się  odwrócił to wiedz ze tak naprawdę nigdy nim nie był ! 


<3333 ;*****

2 komentarze: